+ گزارش تصویری

همصدایی «علیرضا قربانی» با مخاطبان تهرانی در کاخ سعد آباد

« بازگشت به لیست | شنبه 3 تير 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: پس از انتظار چهار ساله مخاطبان تهرانی، تور کنسرت های «علیرضا قربانی» به پایتخت رسید.

در ادامه برگزاری تور کنسرت‌های تهران علیرضا قربانی، کاخ سعدآباد در سومین شب تیرماه نیز میزبان علیرضا قربانی و علاقمندان تهرانی‌ وی بود.

در این کنسرت قطعه‌های «عروج»، «هم گناه»، «پل»، «پریشانی»، «شروع ناگهان»، «لیلا»، «نیست شو»، «عاشقانه نیست»، «ارغوان»، «بوی گیسو»، «بی گناه» و «می دانی تو در سکوت» مثال زدنی مخاطبان، توسط علیرضا قربانی و گروه وی اجرا شد.

همچنین قطعه ‌های «خیال خوش» و «روزگار غریب» نیز با استقبال و همصدایی حاضران، اجرا شد.

گفتنی ست، علیرضا قربانی و گروهش طی شب ‌های 23، 30 و 31 خرداد ماه و اول و دوم تیر ماه، در کاخ سعدآباد به روی صحنه رفته ‌اند.

در ادامه نیز به دلیل استقبال بالای علاقمندان، با وجود پنج بار تمدید مدت شب‌های اجرا، تمام بلیت‌های این تور کنسرت در مدت زمانی کوتاه به‌ طور کامل به فروش رفته و بر این اساس علیرضا قربانی و گروهش طی چهار الی بیست و ششمین شب از نخستین ماه تابستان 1402، در کاخ سعدآباد با مخاطبان همخوانی خواهند کرد.

اجراهای این خواننده محبوب هر شب طی یک سانس، راس ساعت 21 و با همراهی رایان کارت بعنوان حامی مالی پروژه به روی صحنه میرود.

جواد عزتی، لیلا بلوکات، شبنم مقدمی و ... از هنرمندانی بودند که در اجراهای شب‌های گذشته علیرضا قربانی حضور داشتند.

آخرین تمدید کنسرت علیرضا قربانی، هفتمین شب تیرماه و مصادف با شب عید سعید قربان خواهد بود که علاقمندان می توانند چهارم تیرماه و از ساعت 22 با مراجعه به سایت irantic.com اقدام به تهیه بلیت نمایند‌.

 

* در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید:

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005